[Zaloguj] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Transponuj:
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
+1
+2
+3
+4
+5
Jeżeli masz problem z wyświetlaniem, spróbuj zmienić styl: Zmień styl Wykonawca: Biesiadne
|
Poziom trudności: 2 | |
![]() |
![]() |
Nowość! |
a e H e D/F# G E/G# | ||
a e H e | ||
Czarny łysy Pedro na lokomotywę wsiadł, | e | |
Spuścił parę i hamulec sprawdził jeszcze raz. | H | |
Żona dała mu na drogę kur pieczonych sześć, | ||
Bo Pedro na lokomotywie lubił kury jeść. | e H e | |
Ciężka jest droga do Rio, daleka jest droga do Rio, | e H | |
Przez lasy i góry, dziękuję za kury, adiós, adiós, adiós | a e H e H e | |
Jeden gwizdek, drugi gwizdek, potem jeszcze trzy, | e | |
Wszystkie okna są otwarte, a zamknięte drzwi. | H | |
Pociąg ruszył jak szalony i po szynach mknie | ||
A Pedro na lokomotywie pierwszą kurę je. | e H e | |
(ref.) | ||
Manuela jedzie z mężem, który w kącie śpi, | e | |
A przystojny Don Paolo siedzi vis-a-vis. | H | |
Cóż za oczy ma to bydlę – jak latarnie dwie | ||
A Pedro na lokomotywie drugą kurę je. | e H e | |
(ref.) | ||
(instr.) | a e H e D/F# G E/G# | |
a e H e E e | ||
Jeden gwizdek, drugi gwizdek, potem jeszcze dwa, | f# | |
Don Paolo od pomadki ślad na ustach ma. | C# | |
Manueli mąż się zbudził i przygląda się | ||
A Pedro na lokomotywie trzecią kurę je. | f# C# f# | |
(ref.) | ||
Ktoś w przedziale na gitarze rumba negro gra, | f# | |
A za oknem widać kaktus, potem jeszcze dwa. | C# | |
Pod kaktusem siedzi małpa i opala się | ||
A Pedro na lokomotywie czwartą kurę je. | f# C# f# | |
(ref.) | ||
Jeden zakręt, drugi zakręt, potem jeszcze trzy. | f# | |
Manuela rozbawiona, zaś mężulek zły. | C# | |
Kokietuje Don Paula i oko mu śle, | ||
A Pedro na lokomotywie piątą kurę je. | f# C# f# | |
(ref.) | ||
Tam za drogą widzę rzekę, a na rzece łódź, | f# | |
A parowóz dymi po to, żeby było czuć. | C# | |
Sucha trawa koło torów zapaliła się, | ||
A Pedro na lokomotywie szóstą kurę je. | f# C# f# | |
Daleka jest droga do Rio, daleka jest droga do Rio. | f# C# | |
Przez lasy i góry skończyły się kury, adiós, adiós, adiós | h f# C# f# C# f# | |
Przez lasy i góry skończyły się kury, adiós, adiós, adiós | h f# C# f# C# f# |
stagaw4062 (2013-01-23 22:10:31)
Scroll | ||
---|---|---|
- | 0 | + |
![]() |
Kontroluj swoje tempo i użyj metronomu
|
![]() | Przetransponuj akordy do dowolnej tonacji: Transponowanie akordów |
![]() | Znajdź nazwę akordu na podstawie dźwięków składowych: Wyszukiwanie akordów |
![]() | Wygeneruj dźwięk/akord midi na podstawie wybranych klawiszy fortepianu: Generowanie dźwięków/akordów MIDI |
![]() | Zbadaj swój słuch w zakresie rozpoznawania różnic częstotliwości lub sprawdź zdolność słyszenia wysokich częstotliwości. |
![]() | Pytania, zgłoszenia związane z prawami autorskimi (blokowanie i udostępnianie pełnych tektów): Formularz kontaktowy |
![]() | Zobacz zespoły naszych użytkowników lub dodaj swój: Zespoły naszych użytkowników |
![]() | Zobacz piosenki oczekujące na akceptację: Poczekalnia |
![]() | Zapoznaj się z polityką prywatności na stronie: Polityka prywatności |
Aby umieścić reklamę na stronie CDur.pl skontaktuj się z redakcją korzystając z formularza
Cdur.pl dąży do popularyzacji zamieszczonych utworów i ułatwienia edukacji muzycznej. Zamieszczone opracowania akordów mają pomóc w grze na gitarze, fortepianie, pianinie i innych instrumentach. Szanujemy pracę twórców zamieszczonych dzieł. Jeżeli umieszczenie tekstu utworu jest sprzeczne z czyimiś prawnymi lub osobistymi interesami, uprzejmie prosimy o kontakt przy pomocy poczty elektronicznej cdurinfo@gmail.com.